//Jar Of Hearts
sahabatku , aku bukan sahabatmu :')
Saturday, 1 December 2012 @ 06:53 | 0 Heart [s]

 
Apabila kita ingin berteman, janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin satu kelemahan, kau mungkin akan menjauhinya. 

                    Andai kau ingin berteman, janganlah kerana kebaikannya kerana mungkin dengan satu   keburukan, kau akan membencinya.


                   Andai kau ingin sahabat yang satu, janganlah kerana ilmunya. Kerana apabila kita buntu kau mungkin akan menfitnahnya.

Andai kau ingin seorang kawan, janganlah kerana sifat cerianya kerana andai dia tak pandai menceriakan, kau mungkin akan menyalahinya.
 
Andai kau seorang sahabat.. terimalah dia seadanya, kerana dia seorang sahabat yang hanya manusia biasa. Jangan diharapkan semuanya sempurna kerana kau juga tidak sempurna.
 
awak . kite engad lagi taun lps . kite rapad sangad .
tapi sayangg .. persahabatan kite tak kekal ..
kite sayanggg sangad ngn awk . dan kalau hati dah sayang ...
kite cuba jaga hati awk wlupon terpaksa abaikan hati kite .
bg kite . awak lah segalanya ... 
tapi awk tak pernah nak jaga hati kite .. takpe , kita sabar ..
kite fikir ..mungkin awk terlalu happy , sampai terlupe tntg perasaan kite ..
awak nak tahu ? hari2 , kite cuba untuk jaga perasaan awk , happykan awak , buang ego kite demi awk .
kite cuba jadi sahabat yang terbaik untuk awak ..
kite sanggop buad semua tu , sbb awk sahabat kita .
lame wakk .. lame sangadd kite pendam rasa sakit hati kite dgn kata2 awk ..
dgn ego awk .. dgn sikap awk yg selfish tu ..
kalau org laen , kite dh balas balek ape dyowng buad .. tp , dgn awak ?
kite tak bolehh . sbb kite tak sanggup nak sakitkan hati sahabat sendiri .. walaupun sedikit ..
sayangg .. awak tak nampak semua tu .. awk buta dgn pengorbanan kitee ..
 sampai satu malam .. kite dh tak sanggop ,awak .. hati kita sakit sangad ..
kite engad lagi malam tu .. awk berjaya bocor kan tangki air mata kite .. 
tahniah awakk .. awk ckp ade ape dgn persahabatan ?
mse tu hnye Allah jek yg tahu ape perasaan kite , wakk . 
hati kite hancur sangadd .. sebab selama nie kite anggap awk sahabat kite ..
tapi , awak ? 

 mlm tu kite nanges sepuasnya .. awk ketawakan kite nanges . takpe .
kite tak kesah nanges sbb kwn . awk kte persahabatan is noting !
 jadi , yg selama nie kite buad kat awk ?.. kite tertipu .. awk tak pernah hargai semua tu ..
kite lemahh sangad mase tu . kite lemah bile dgn awk .. kite tak sanggop nak balas ape yg
awk buad .. biarlah hati kita seorang yang sakit .. =')
kite berharap sangadd .. lepastu , awk akn pujuk kite .. awk akn minta maaf ngn kite ..
 tapi ,.. awk lebih junjung ego awk tu kann ? kite kecewa sangadd ngn sikap awk ..
org kata . awk kwn dgn kite sbb kepandaian kite .. tp , mule2 kite tak percaya ..
dan lepas semua nie .. jgn salahkan kite kalau dari sayang mnjdi benci ..
awakk .. kite tak mintak banyak wak .. kite cume mintak awk rendahkan ego awk tu ..
sejak hari tu .. kite drop awakk . kite dh hilang seorang sahabat yang kite sayangg sangad ..
luaran , semua org nmpk kite happy .. tp , hati kita luka , awak ... tak de spe yg tahu ..
semua kite lalui sendiri ..
kite kumpul kekuatan kite balek .. kite ubat luka kite sendiri ..
kite dah tak percaya sesiapa masa tu .. kite serik nak bersahabat .. 
hati kita menangis setiap hari .. tapi , awak tak pernah tahu ..
setiap malam , kite jadi rindu dgn sahabat2 skolah lme kite ..
kite selalu fikir .. kenapa kite susah cari sahabat mcm sahabat kat skola lme .. kenapa , wakk ?
mlm2 .. kite duduk sensowang kt ats katil .. kite tengok gmbr shbt2 lme kite ..
automatic , kite terengad kat awk .. terengad mlm tu .. kering wak air mata kite mengalir sbb awk ..
orang kata .. persahabatan membawa kebahagiaan ? 
ye . memang betul . nampak awk gembira sudah cukup membahagiakan kite ..
walaupun terpaksa korbankan hati kite .. kite tahu awk tak pernah fikir psal nie ..
bg awk , persahabatan tu menyusahkan .. kite terima dgn air mata .

bile kite rase kite dah kuat .. kite bangkit , awakk .
kite tak nak menangis lagi sbb awak .. kite dah serik .. cukup serik ..
sejak hari tu , kite cuba untuk jadi kuat .. kite tak nak awk nmpk kite lemah ..
im totally exchange .
setiap ego , kata2 awk , sikap selfish dan keras kple awk .. kite balas semuanya ..
kite cube kebalkan perasaan kite bile berdepan dgn awakk ..
kite bukan sahabat awk yg dulu .. yg senang tunduk dgn awk ..
setiap hal , mesti kite nak bergaduh .. sy takkan mengalah ngn awk lagii . 
cukup lah awk dh tinggalkan parut kat hati niehh ..
kekadang .. kite rase kite kwn awk paleng kejam .. asek nak sakitkan hati awak jek ..
kite rase bersalah sangadd .. maafkan kite .. bukan kite sengaja buad mcm tu ..
tp , awak yg ajar kite untuk bersikap mcm tu kat awk ..
awk yg ajar kite untok ego , selfish , keras kple dan balas setiap kata2 awakk ..
maaf , mungkin sikap kite melampau ..
tapi , kite dah tak bolehh .. hati kite dah beku .. untuk hormat awk
untuk jaga hati awk , untuk terima awak
walaupun sebagai kawan biasa .. 

kite tahu awk pon same .. kite tahu awk pon tak boleh terima kite ..
awk ngadu kt org laen .. yang kite asek nak menang jekk .
tp , awk jgn lupe satu perkara .
awak yang ubah sy jadi mcm nie !
sebab ape aq terdetik nak wat post nieh ?
sbb kite stalker awk tadi . awk tag semua besties kite .. tapi , kenapa awk tak tag kite ?
kenapa wakk ? kenapa ?
mungkin awk akn ckp 'small matter lah , takkan itu pon nak tacink' ..
tp , bg saya tak . tak mungkin awk terlupe nak tag kite sdgkan yg 7 lagi awk tag ..
terserlah kat situ yg awk mmng benci kat kite .. mmng awk sngaje lupekan kite ..
awk buat kite nanges lagi .. 
kite engad semua dah settle . rupenye belom .. awk maseh benci kat kite ..
malam tu meninggalkan parut kat hati nieh .. 
and everytime im story or remember that night 
my tears will flow by itself
even i have tried to stop it
 
awak .. kite jeles tahu takk ? 
kite jeles ngn bdx2 laen . knpe awk boleh mnje2 ngn dyowng ..?
tapi , awk tak pernah manje2 ngn kite .. kite nak sangadd baring kat bahu awk ..
bergurau ngn awk .. kite nak awk buad perangai childish awk ngn kitee ..
but , i think its impossible . ='3

tak pe . kalau awk tak anggap kite sahabat awk ..
kite still anggap awk sahabat terbaik kite .
terima kasih sbb pernah hadir menyerikan hidup niehh .
sahabatku , aq bukan sahabatmu :')

klu awak bce post nie , 
kite nak minta maaf ats semua yg kite lakukan kt awk ..
and last things to do 
i wanna to say
im still love u , friend :')


REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
|


Hello! Welcome to my Hearts Wonderland.Please be an Angel while you're in here..THANK YOU!




DiaryAboutStuffSite