//Jar Of Hearts
MENGAPA SAYA PERLU MENGUASAI I.C.T.
Sunday, 14 February 2010 @ 01:57 | 0 Heart [s]

Pelbagai kemudahan disediakan pada masa ini. Ssalah satu daripadanya ialah kemudahan ICT. Kita mestilah pandai menguasai ICT.

Saya perlu menguasai ICT kerana generasi muda selalu mengikuti perkembangan semasa. Mereka akan mencarai pengetahuan sebanyak mungkin mengenai ICT. Oleh itu, saya juga perlu menguasai ICT supaya tidak ketinggalan zaman.

Selain itu, setiap buah sekolah juga sering mengadakan pertandingan denagna menggunakan ICt. Saya juga boleh menyertai pertandingan tersebut jika saya pandai menggunakan internet. Melayari internet juga adalah salah satu aktiviti yang berfaedah.

Di samping itu, saya dapat menambah ilmu penetahuan saya dengan meguasai ICt. Saya juga boleh menolong para guru yang tidak tahu menggunakan internet.Dengan cara in,saya dapat berjasa kepada para guru.

Selain daripada itu, saya boleh berhubung dan mendapatkan ramai kawan melalui internet.Saya mestilah bijak menggunakan kemudahan yang disediakan.

Akhir sekali, saya yakin dengan menguasai ICT, saya dapat meningkatkan pengetahuan saya dalam bidang pelajaran.

Labels:



REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
|


Hello! Welcome to my Hearts Wonderland.Please be an Angel while you're in here..THANK YOU!




DiaryAboutStuffSite